رینوپلاستی = جراحی ترمیمی زیبایی بینی
رینوپلاستی = جراحی ترمیمی زیبایی بینی

رینوپلاستی = جراحی ترمیمی زیبایی بینی

دکتر کاظم محقق 44219771-021

بوتاکس سنتی و بیبی بوتاکس برای مراحل مختلف زندگی

 

 


 

بوتاکس زیبایی و درمانی که برای درمان خطوط و چین و چروک صورت و بیش از 20 سال مورد تأیید FDA است ، محبوب ترین درمان زیبایی است که امروزه در دسترس است. آنقدر محبوب است که مارک بوتاکس اغلب به عنوان نام درمان نامیده می شود. امروزه با گسترش بازار زیبایی زیبایی های زیبایی ، سموم دیگر بوتولینوم کاهش دهنده چین و چروک مانند Dysport و Xeomin محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

بوتاکس با شل کردن عضلات صورت باعث ایجاد چین و چروک ، علائم پیری را کاهش می دهد. نتایج از نظر زیبایی شناسی برای مردان و زنان در هر سنی خوشایند است ، اعتماد به نفس و عزت نفس را فقط با بازیابی ظاهر جوان تر افزایش می دهد. این روش درمانی سریع و غیر تهاجمی می تواند نتایج خیره کننده ای را در صورت ارائه توسط یک تزریق کننده باتجربه که یک متخصص پوست و یا مجوز ارائه دهنده زیبایی است ، ارائه دهد. از آنجا که بوتاکس بسیار محبوب است ، ممکن است دندانپزشک یا پزشک عمومی شما اکنون این خدمات را ارائه دهد. یک متخصص پوست متخصص سلامت پوست است و در بیشتر موارد بیشترین تجربه را در درمان تمام بیماری های پوستی دارد.

بزرگسالان در هر سنی از 20 تا 70 می توانند از درمان بوتاکس بهره مند شوند. در افراد مسن ، بوتاکس خطوط و چین و چروک های متوسط ​​تا شدید اطراف پیشانی و چشم ها را صاف می کند. در بیماران جوان تر ، تزریق بوتاکس از ایجاد چین و چروک و / یا بیشتر شدن چشم آنها جلوگیری می کند.

به دلیل طیف وسیعی از مزایا و کاربردها ، متخصصان پوست نمی توانند سن خاصی را برای شروع درمان های بوتاکس توصیه کنند. تصمیم به انجام معالجه به عوامل مختلفی از جمله اهداف فردی ، حالات صورت و ترجیحات بیمار بستگی دارد. بیمارانی که بوتاکس را در نظر می گیرند باید گزینه های خود را با یک ارائه دهنده واجد شرایط درمان زیبایی در میان بگذارند.

 

بیبی بوتاکس

اگرچه بسیاری از افراد فکر می کنند بوتاکس درمانی برای Baby Boomers است ، اما تعداد فزاینده ای از افراد هزاره و نسل X نیز از بوتاکس استفاده می کنند. این روش درمانی معروف با تزریق بوتاکس ، می تواند از ایجاد و عمیق شدن چین و چروک جلوگیری کرده و پوست را نرم و جوان نگه دارد.

هنگامی که توسط یک متخصص پوست با تجربه ارائه می شود ، بیبی بوتاکس می تواند خطوط ظریف را پاک کند و از عمیق شدن آنها با افزایش سن جلوگیری کند. بیبی بوتاکس ظاهر منجمد شده ای را که افراد اغلب با درمان بوتاکس مرتبط می سازند ایجاد نمی کند.

درمان بیبی بوتاکس شامل مقادیر کمی بوتاکس است که به ابرو و پیشانی تزریق می شود و مدت زمان طولانی تری بین درمان است. در مواردی که بیماران مسن به تعداد بیشتری بوتاکس نیاز دارند ، بیبی بوتاکس از واحدهای کمتری استفاده می کند. این اجازه می دهد تا حرکات صورت بدون مانع و ظاهر طبیعی تری داشته باشید.

 

اسپری های بوتاکس

هزاره ها و فراتر از آن که می خواهند جوان تر به نظر برسند ، اما منجمد نیستند ، آنچه را که با نام Botox Sprinkles شناخته می شود انتخاب می کنند. برای بیماران مسن تر ، پاشیدن بوتاکس با استفاده از دوزهای واحد پایین در چندین نواحی ، برخی از چین و چروک ها را حفظ می کند اما با ظاهری بسیار نرم تر. تیم پوست ما در زمینه درمان زنان و مردان با بوتاکس برای کاهش چین و چروک های افقی در پیشانی ، خطوط کلاغ پا در اطراف چشم و خطوط "11" که هنگام خم شدن ابرو بین چشم ظاهر می شود ، تجربه دارد. نتایج مربوط به بیماران مسن تر ، ظاهری جوان و طبیعی به نظر می رسد. دوستان ، خانواده و همکاران متوجه خواهند شد که شما سرحال تر و استراحت بیشتری دارید.

 

درمان های بوتاکس

 

بوتاکس به طور موقت ظاهر خطوط و چین و چروک های متوسط ​​تا شدید را بهبود می بخشد. این روش درمانی زیبایی بسیار موثر با فلج کردن عضلات صورت کار می کند. این باعث صاف شدن خطوط و چین و چروک ها می شود و ظاهری جوانتر ایجاد می کند. مناطق درمانی معمول شامل خطوط اخم و پای کلاغ است.

بوتاکس یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی است که امروزه در دسترس است. علاوه بر زنان 20 ، 30 ، 40 و 50 ساله ، مطالعات نشان داده است که درمان بوتاکس در بین مردان Baby Boomer بسیار محبوب شده است. این امر تا حدی به دلیل افزایش تقاضا برای جوانتر به نظر رسیدن مردان در محل کار است. این روش ساده می تواند اعتماد به نفس را افزایش داده و شانس موفقیت در یک فضای تجاری رقابتی را بهبود بخشد.

 

بوتاکس منطقه ای و سایر روش های درمانی زیبایی معروف

مرکز زیبایی بهشت کلینیک درمان های زیبایی غیر تهاجمی را به بزرگسالان در هر سنی ارائه می دهد. تیم پوست با تجربه ما مستقیماً با هر یک از بیماران ما کار می کند تا به نگرانی های آنها گوش فرا دهد ، نیازهای آنها را ارزیابی کند و یک برنامه درمانی جامع تهیه کند. اغلب اوقات ، بیماران برای دستیابی به نتایج مطلوب خود به ترکیبی از درمانها نیاز دارند.

درمان های داخلی با تزریق ضد پیری که در مطب ارائه می دهیم شامل بوتاکس زیبایی و بهداشتی ، دیسپورت ، زئومین ، رستیلین ، Juvederm و Voluma است. ما همچنین انواع مختلفی از روش های درمانی را ارائه می دهیم که می توانند با استفاده از کاهنده های چین و چروک تزریقی و پرکننده های زیبایی پوستی مورد استفاده قرار گیرند تا ظاهر شما را تکمیل و تقویت کنند. محبوب ترین ما سفت شدن پوست با روش اولتراپی با استفاده از فناوری اولتراسوند برای بلند کردن پوست و بازسازی کلاژن است.

اگر متوجه شدید که بیشتر در مورد اثرات پیری بر روی پوست و ظاهر کلی خود نگران هستید ، تیم پوست با مجوز در مرکز زیبایی بهشت کلینیک می تواند به شما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس و سایر روش های درمانی با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که مشورتی را برای بحث در مورد گزینه های درمان زیبایی شما تنظیم کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد